måndag 17 augusti 2009



Jag har provat på att sy en "flaskväska" det är 6 fack för flaskor av olika slag. Stadigt canvastyg en utanpå ficka med plats för kapsylöppnare eller något annat. Den var en aningens pillrig att få ihop och det gick inte att följa beskrivningen helt och hållet för då får man repa upp :-( och du som tittar noga ser att jag har tabbat mig med handtagen ... de sitter ju helt åt fel håll ! Blä ... och när jag såg det så hade jag sytt ihop för mycket av väskan för att kunna flytta på handtagen lätt och smidigt. Nåja som ni ser så går det att använda den som den är vilket är tur för den är tänkt att fyllas och flytta hem till min vän K som har fyllt år... få se om jag ids sy en till

2 kommentarer:

Unknown sa...

Har du ett mönster tänkte sy en för 4 flaskor

nina sa...

Jag tycker det var himla smart och snyggt med handtagen så. Hoppas din vän blev glad. ��