tisdag 1 september 2009

...ett litet "ops" min dotter läste svaren på frågorna till "skapande bytet" och tyckte att jag hade varit lite väl torftig i mina svar ... men jag vill inte låsa dig som ska pyssla till mig och faktum är att jag gillar alla sorters tyger i en massa olika färger och mönster och jag kan hitta ett användningsområde för de flesta tyger och garn . Jag virkar inte längre , jag hade en period när jag var 13-14 då jag virkade spetsar , inspirerad av min farmor :-) jag stickar inte så mycket heller men när jag gör det blir det mest vantar ;-) de går åt som smör hemma hos oss. Jag syr en hel del kläder åt mig själv , vilket jag oftast inte visar i bloggen ( blir ju aldrig nöjd med mig själv på bild ! ) Nu är mina barn så pass stora att de börjar vilja ha sydda saker igen ;-) men under en lång period så totalvägrade de. Vi har ett litet odjur här hemma som heter "Gargamel" och är en skäggagam ,men vi börjar fundera på en hund . Mitt favorit djur är elefant :-D - jag vet inte om du blev klokare utav det här ;-) Jag brukar säga om mig själv att det är bohemen som syns på utsidan och prinsessan som dansar på insidan / Elisabeth

Inga kommentarer: