söndag 20 december 2009

Hemliga julpaketet



Jag har fått så många fina saker , lagom till jul och allt :-D En jätte fin julgranskula som är väldigt finurlig och jag tror att det är gjort utav ett julkort (?) längst ner så finns det ett hjärta utav sten. Fina glittriga resårkantband , ska blir spännande att prova för det har jag inte sytt med tidigare. Ett par små små tossor med tillhörande mössa som ska ges bort på tisdag till en nyfödd liten pojke N hans mamma kommer att bli så lycklig :-D Handledsvärmare till mig - och det behövs ju nu det snöade ända upp till ytterdörren igår :-S Presentkort på en bok och det senaste nummret utav Burdatidningen - som jag inte hade ! Tack snälla Helene
för alla fina saker som du skickat till mig jag blev/blir så glad när jag ser dom !











Inga kommentarer: