torsdag 25 februari 2010











Jag har fått ett jätte, jätte fint guld paket ! Med en massa roliga ,trevliga och söta saker i. En blus till mig och en jätte fin väst till N. Ljusblåa krukor att plantera frön i :) och en massa god choklad (syns det att innehållet redan är knaprat på ;) ) Ett jätte fint tyg , färgen blev lite konstig i mitt kök och med blixt *hmm* men jag tycker jätte mycket om det! Och ett jackmönster ,precis som det var på min önskelista och symaskinsnålar och snedslå .... Tack snälla ROSTIS för mitt fina paket , jag blev verkligen jätte glad / Kram

2 kommentarer:

Nette/Rostis sa...

kul att du gillade det, det är så svårt när man inte känner mottagaren, hoppas att kläderna passar.

Libe sa...

Ja visst är det knepigt att få till det rätt ibland :) det ligger en viss spänning i det! Men du lyckades jätte bra :) och jag är så glad. Nu ska vi se hur det blir med pifen som ska till dig ;)