onsdag 17 mars 2010

Hemlisbyte frågor och svar

1)
Hur många barn har du och vilken sort ?
Själv har jag fem barn men de är alla lite stora för det här projektet ;) så har har lånat tre barn Flicka 3år Pojke 2år Pojke 6mån

2)
Huvud ,fot och skostorlek på barnen ;
Nu har jag rätta uppgifter och det är som följer ; Flicka 110 cl Pojke 86 cl Pojke 74 cl
3)
Vad har du själv för storlek på kläder och fötter ?
Jag har L i kläder och 40-41 i skor

4)
Är jag nybörjare ,medel eller avancerad på Virkning / Stickning / Sömnad ?
Jahaja , det där är den svåraste frågan. Jag är nog allt det där , mer avancerad vissa dagar ;) de dagar då allt flyter på och det inte finns några hinder alls , virkning är det jag gjort minst ,men då har jag gjort avancerade saker som spetsar. Att sy är det jag tycker mest om och alltså gjort mest och är bäst på ....

5)
Någon annan hobby eller stort intresse ?
Jag målar akvarell och håller även på med keramik

6)
Vilken typ av tyg/garn föredrar du ?
Jag är mindre förtjust i syntet

7)
Är du allergisk mot något ?
Starka dofter (doftljus går bort direkt :( )

8)
Finns det någon färg du inte gillar ? Har du någon favoritfärg ?
Jag tycker om starka färger och mönster . Tycker mindre om blekfisiga färger

9)
Vad läser du för typ av böcker ?
Jag läser allt fast det går i vågor. Ibland är det bara deckare , ibland bara romantik och ibland så är det bara fakta ... knäppt ,kanske bättre att blanda :)

10)
Prenumererar du på någon stick/handarbetstidning?
Näpp

11)
Nytt eller secondhand ?
Både och- beroende på skicket förstås

12)
Pojk/Flick eller unisex ?
Båda varianterna

13)
Vilka matrial gillar eller ogillar du ?
Som sagt , inte syntet

14)
Vilket litet pysseltillbehör skulle du behöva ?
Nu tänker jag tjata ;) men snedslån i mitt hus det har en förmåga att bara försvinna :O

15)
Skulle du vilja ha 1m tyg eller en pocketbok i ditt paket ?
Jag har önskat mig bok och tyg varannan gång :) och den här gången är det en BOK

16)
Är det något särskilt mönster du letar efter ?
kanske ett väskmönster eller quiltmönster

17)
Bor du i hus eller lägenhet ?
Lägenhet

18)
Kaffe eller The ?
Alltid The Aldrig kaffe !

Inga kommentarer: