söndag 16 maj 2010

"Sommarbytet" frågor och svar

Frågor och svar till "Sommarbytet"

1) Hur många barn har du ?
Jag har fem barn , men till såna här tillfällen så lånar jag min gudson och hans syskon.
Flicka 3år Pojke 2år och Pojke 6mån

2) Klädstorlek på barnen ?
Flicka 110 cl Pojke 86cl och Pojke 74cl

3) Vad har du själv för klädstorlek och fotstorlek ?
Jag har L och 40-41

4) Är jag nybörjare ,medel eller avancerad på sömnad , stickning och virkning ?
avancerad sömnad lyckas jag åstakomma nybörjar virkning och medel stickning

5) Någon annan hobby eller intresse ?
Målar när andan faller på

6) Vilken typ av tyg / garn föredrar du ?
Jag är inte förtjust i syntet

7) Är du allergisk mot något ?
Starka dofter

8) Finns det någon färg du inte tycker om ? Har du någon favoritfärg ?
Jag tycker inte om bleka färger

9) Vad läser du för typ av böcker ?
Jag lärde mig läsa när jag var 6år och gick till bibblan minst en gång i veckan för att låna nya
böcker , jag läser allt !

10) Prenumererar du på någon handarbetstidning ?
Nix

11) Nytt eller secondhand ?
Både och . Allt beror på skicket.

12) Pojk / Flick eller unisex ?
Både och

13) Vilket litet pysseltillbehör skulle du behöva ?
Jag kan bara inte skriva snedslå igen ... Den här gången får du alldeles fria händer :)

14) Skulle du vilja ha 1meter tyg eller 1 bok i paketet ?
Den här gången ; tyg

15) Är det något särskilt mönster du letar efter ?
Nej , jag blir gärna överraskad

16) Bor du i hus eller lägenhet ?
Lägenhet

17) Kaffe eller The ?
Alltid The aldrig kaffe

1 kommentar:

finnkids sa...

Tack för titten på min sida. Vilka härliga plagg du syr! Speciellt gillar jag Pippi-byxorna med det rutiga tyget till, jättecoola. De skulle min äldre dotter gilla skarpt!