söndag 1 augusti 2010

"Höstmysbyte"

Här kommer svaren på frågorna till "Höstmysbytet"

Hur många barn har du och vilken sort ; Jag lånar min gudson och hans syskon
Flicka 3år Pojke 2år Pojke 1år

Huvud , kläd och fotstorlek på barnen ;
Flicka 110cl Pojke 86cl Pojke 74cl

Vad har jag själv för storlek på kläder och fötter ?
L och 40

Är jag nybörjare , medel eller avancerad på sömnad ,stickning och virkning ?
Jag har nosat på allt :) det jag pysslat med minst är virkning

Någon annan hobby eller stort intresse ?
Jag målar också

Vilken typ av garn /tyg föredrar du ?
alla tyger utom de mest sladdriga - alla garner

Är jag allergisk mot något ?
starka dofter triggar igång min näsa på en gång :(

Favorit färg , eller färg som jag absolut inte gillar ?
Jag gillar färger utom de blekaste / pastelligaste ...

Vad läser jag för böcker ?
Allt ( det har blivit mycket deckare den senaste tiden )

Prenumererar jag på någon tidning ?
Fat Quarter :) och Moden diana (från Polen)

Nytt eller second hand ?
Båda

Vilket litet pysseltillbehör behöver jag ?
Liten sax , måttband , snedslå ..


Vill jag ha 1m tyg eller en pocketbok ?
Gärna en bok :) - begagnad & i fint skick är helt okej

Mönster jag särskilt letar efter ?
njaa väskmönster kanske

Bor jag i hus eller lägenhet ?
Lägenhet med huskänsla ;)

Dricker jag kaffe eller The ?
Alltid The Aldrig Kaffe !

Inga kommentarer: