onsdag 27 oktober 2010


Flera sockor :) nu har jag kommit riktigt i gasen ;)

4 kommentarer:

kaoz sa...

Oi så aktiv du har vært med symaskin og strikkepinner siden sist jeg fikk tid til å stikke innom hos deg!

Alle sokkene og tøflene ser herlige og varme ut, og jeg er imponert over hvor raskt du tryller de frem. Og så får du meg til å ønske at jeg var bedre på å strikke med strømpepinner;)

Tubhalsen ble såå fin!Enkelt og genialt, de fine vottene vet jeg er gode for jeg er så heldig å ha et par med sånne selv;)

Josefine sa...

Hej! Ny tävling i min blogg http://joosefinea.blogspot.com/2010/11/tavling-pleddnet.html

Välkommen in och delta!

Petra / Popetotrora sa...

Hej! Jag väntar några dagar till på paketet så ser vi vad som händer. 9 gånger av 10 så tycker jag posten brukar fungera utmärkt men ibland blir det ju faktaiskt förseningar. Ingen fara.

Vad mycket fina saker du gjort föresten! Det här är första gången jag tittar in hos dig men hit kommer jag tillbaka! :-)

Petra / Popetotrora sa...

Hej igen!

Mitt RO-paket kom fram igår. Det visade sig att det vad aviseringen som hade kommit bort i posten men igår fick jag en påminnelse att hämta ut ett paket och där var det! Tack så himla mycket! Choklade tog slut på 2 minuter och det andra var jättefint! :-)

Ha en bra dag!