torsdag 26 januari 2012



Ja nu får ni bortse från tråkiga / konstiga inomhusbilder.. de blir liksom aldrig bra! Här är mitt senaste stora projekt. En kort kappa i blått ylle. Meningen var att jag skulle sy en fuskkrage i päls.. h¤"#e , jag har "hundhår" precis överallt och gummisnoddarna åkte ur fast jag sydde tredubbelt över dem ... inget funka helt enkelt. Någon som har en bra idé över hur man bär sig åt ??
Broderi på insidan av fodret i dotterns intialer (fri broderi , bara älskar det ) och knappen där är för att kunna fästa kragen , som inte blev... Kappan överlämnades igår tar med mig kameran ngn dag och tar lite live foton :) så att man får en chans att se hur det hela ser ut . Mönstret är från Ottobre.

3 kommentarer:

Heimlaga sa...

Ser vansinnigt proffsigt ut med broderiet! Det blir ju så fint på ylle! Fuskpäls är ingen favorit här heller.Skaffa riktig pälskant? Kanske från någon secondhandkappa?

kaoz sa...

Så utrolig fin den ble!!Søte delajer,nydelig farge og flott broderi.

dorabella sa...

Väldigt söt kappa!!