onsdag 22 september 2010










Igår fick jag mitt byte i "Höstmys" och vilket paket! Det var en massa spännande ,roliga och fina saker :) Mössor och scarfs till alla tre barnen , två jätte fina armband till mig :D Väskmönster som jag suktat så länge efter , en spännande bok (som jag inte läst) och tyg , blixtlås och snedslå jätte bra väsklås (vart har du köpt dem ? *sugen på fler* ) En massa roliga saker som förgyllde min dag :) Tack så jätte mycket Cilla för det fina paketet som jag fick av dig /Elisabeth

1 kommentar:

Cilla och Henka sa...

Hej
Vad kul att du tyckte om paketet. :-) Då kan jag slappna av.
Magneterna är köpta av Bibbis textil tror just den modellen är slut nu men hon har en till modell på magnet.(http://www.bibbistextil.se/) om du inte vet vem det är så kan jag verkligen rekomendera hennes butik. Hon är snabb och billig.
Hoppas det blir nån fin väska... :-)