onsdag 25 februari 2009



Igår kväll efter min kvällskurs i Polska , så satte jag mig vid symaskinen. Det är rätt skönt att inte behöva tänka ett tag när man tänkt så mycket på polskan ;-) så jag sydde en necessär utav en massa små lappar som bara låg ( såna små lappar finns det mängder utav , jag tror att det beror på att jag är alldeles för dålig på att slänga de små bitarna när jag klippt ut de större sakerna , en sak att öva på med andra ord...) Jag vet inte om resultatet blev så himla bra , jag skulle ha sytt sidosömmarna inåt så man inte såg de från utsidan och färgerna på tyget kanske inte matcha jätte bra , men men den ljusgröna insidan är i alla fall jätte fin . Idag ska jag klippa ut en jacka och se om det har hänt underverk med min overlockmaskin så att det faktiskt går att sy på den *suckar*

Inga kommentarer: