måndag 13 april 2009


Så är det sista dagen på påskhelgen och jag har bara latat mig hela helgen :-D eller åtminstonde nästan ... små pysslat med små saker på kvällarna men inga stora projekt . Jag väntar på tyg paket ! och väntar och väntar och väntar och ... kommer de inte snart ? Jag har två projekt som inte kan bli färdiga innan de kommer ; en fleece till mig och en jacka i 104cl. Sen så har jag beställt tyg från "Allt om handarbete" som jag tänkte sy träningskläder av till mig . Det blir sååå svettigt med de tjocka byxorna som jag har nu så det går bara inte ... men jag får vänta ett tag till. Mamma A har varit på Ikea och köpt nya fina tyger som hon syr jätte fina klänningar utav , alldeles nybörjare som hon är *jätteimpad* så jag är lite små sugen på att åka dit någon dag när ingen annan människa är på Ikea *blä* för att titta / handla nya tyger och jag vet vad jag vill sy ! ;-) Jag har hittat ett mönster på en väska som är avdelad i sex fack för att ha flaskor i den , beskrivningen verka vara lite krånglig men jag får väl göra som vanligt , köra utan beskrivning .. Jag kan visa en bild på vad jag faktiskt har gjort den här helgen , sorterat alla mina knappar efter färg :-) & man ser ju vilka färger som är favoriter.

Inga kommentarer: