söndag 31 januari 2010

PIF

Tänkte göra ett nytt försök med en "PIF" ( den förra blev rätt så misslyckad , inte en enda kommentar från någon som ville vara med .. )
Krokkofin har en lagt ut en pif som jag nappat på och min del i det hela är att erbjuda samma sak , så här kommer det :
"De tre första som lämnar en kommentar på detta inlägg kommer att få en handgjord gåva av mig. Jag vet inte vad presenten kommer att bli och jag kommer kanske inte att skicka den i morgon eller nästa vecka, men jag lovar att sända den inom 365 dagar. Det enda du behöver göra i gengäld är att "PIF":a, genom att lova samma sak på din blogg!"
Lämna gärna en kommentar med en mejladress så att piffen kommer fram :-)

2 kommentarer:

Nette/Rostis sa...

Jag vill gärna vara med

rostismail@gmail.com

Mirrezz sa...

jag vill vara med