måndag 11 januari 2010

Svar på Hemlisbytet "VÅR"

Jag har tre stycken "lånebarn" (min gudson och hans syskon)
3årig flicka som har storlek 104cl
2årig pojke som har 92cl
nyfödd pojke som har 62cl
#####
Själv har jag L i storlek och 41 i skor
####
Jag är väl lite mer än medel när det gäller sömnad och stickning , virka gör jag gärna men inte några avancerade saker ;-)
#####
Jag målar akvarell när lusten faller på
#####
Jag tycker inte att jag har något favorit tyg / garn , men det finns nog några som säger att det som glittrar är det jag dras till .... *hmm*
#####
Jag tycker om starka färger och läckra mönster , inte så mycket "bebis"färger
#####
Jag läser alla sorters böcker
#####
Prenumrerar inte på någon tidning just nu - dumt ! För jag köper de alla i alla fall i slutändan..
#####
Jag både köper nytt och second hand (i bra skick förstås)
#####
Gillar både flick/pojk och unisex
#####
Ang matrial så gillar jag lagom mycket syntet
#####
Jag har slarvat bort min rullkniv :-( men den är inte så liten ( så vart tog den vägen ?? )
Det saknas också symaskinsnålar och snedslå
#####
Den här gången så skulle jag gärna vilja ha tyg (kanske till en väska ..)
#####
Ett nytt jack eller väskmönster skulle vara roligt

2 kommentarer:

Anonym sa...

skulle mönstret passa ett barn eller en vuxen?? h/ hemlig vän

Libe sa...

Hej hemliga vännen förlåt att jag svarar på din fråga så sent ,jag hoppas att det inte är för sent :-) , både vuxen och barn blir bra.