tisdag 27 april 2010














Det här var vad jag skickade i mitt paket till Vouffen
Jag måste säga att det var både svårt och lätt , ideér brukar ploppa i mitt huvud om vad jag ska sy , men det här med sport var inte det lättaste. Varsin solhatt till mor och dotter när de sportar på stranden och en varsin väska som de kan stoppa hatten i . En bok med fodral till mamma och en necessär till dottern. Plånbok till mamma och ett hön&ägg spel till alla. Två olika tyger , ett byxmönster och snedslå i tre olika färger och ett redskap för att göra egna snedslåar. Jag hoppas att paketet har kommit fram och att du
blev glad för det.

3 kommentarer:

Sandra -Vildkatten sa...

Hej!
Visst kan vi göra ett byta. Men det blir mer än en scarf mot det ;)

Hittade inte din mailadress så du kan väl maila mig på poliskrabba@hotmail.com så ordnar vi detta.

kaoz sa...

Kjempefin gave=)

vouffen sa...

Ja, det var superfint!!! Har bara inte hunnit blogga om det, men nu så :) !
Tack!!!!!!!