söndag 25 april 2010






















Jag har fått mitt paket i hemlisbytet och det är jätte fint!! Och du har verkligen tänkt till ang temat sport . Ett par joggingbrallor i sporttrikå till min gudson , en tenniskjol till hans syster (som är vändbar !)och en t-shirt till lillebror med racerbilar ( motorsport är den enda sporten jag gillar - jisses vad gott det luktar :D )
Ett pocketfodral med bok i till mig (toppen , för jag har absolut ingenting att läsa ) näsduksfodral och en bok med en massa målningsidéer och ett Thé som luktar ljuvligt och smakar himmelskt "Hemmakväll" heter det. Andra sportsaker som godis och läppsyl och en disktrasa (det kan faktiskt vara en sport att få ordning på köket när alla har varit där och grejjat med något !! Det kan också vara en sport att inte äta allt godis på en gång ;) ) Allt med Timrå IK på (hoppas det går bra för dem när ishockeyn börjar :) )
Och snedslå i tre olika färger :) MARIE tack snälla för ditt paket och fina brev. Det gjorde mig jätte glad / Kram

2 kommentarer:

kaoz sa...

Så fin og omtenksom gave du har fått!=)

Marie sa...

Vad roligt att du blev nöjd med paketet!
Kram Marie