onsdag 23 juni 2010







En ny väska till mig :) Den har en stor utanpåficka , blixtlåsficka bak och även innuti. På andra sidan dubbla mobilfickor (för en stackare som jag som släpar runt på två mobiler... ) En lång axelrem och snodd och stopper som låsanordning. Jag tror att jag kommer att trivas ;) just det ja , en karbinhake på insidans botten för att kunna haka/låsa fast en plånbok som jag ska sy nu som nästa projekt (och den ska då ha en ögla ) tanken är att om man försöker sno plånboken så drar man med sig hela insidan på väskan :D Vad tror ni ? kommer det att funka ?

3 kommentarer:

Lizzan sa...

Härlig väska!!
Önskar dig en trevlig midsommar!
Kram Lizzan

kaoz sa...

Tøff veske med mange detaljer! Synes ideen din om å låse fast lommeboken med karabinkrok er kjempesmart=D

Anonym sa...

oj den var snygg!