torsdag 5 maj 2011






















Och det här var vad jag skickade till Helena i samma byte "Grönt är skönt" Jag "fuskade" lite och bad min dotter "Amare" att göra ett par änglaörhängen till Helenas 15-åriga dotter :) och så sydde jag en klänning till yngsta flickan som jag sen såg hade fläckar på tyget :( jag skickade med klänningen som slit och släng i sommar och sydde sen ett par solgula sommarbyxor :)

Jag hoppas att det var okej med dig Helena . Mitt tema för "grönt är skönt" blev en miljökasse eftersom mina associationer gick till miljön :)

2 kommentarer:

Helena sa...

Tack för ett jättefint paket! Hade du inte informerat om fläcken på klänningen så hade jag inte märkt den :)Alltihop var verkligen jättefint!

kaoz sa...

Så flott og gjennomtenkt pakke! Og så koselig å få en sånn overraskelse i posten :)