söndag 15 maj 2011

Sommarbyte

1) Jag lånar min gudson som (snart) är 3 år och hans lillebror 1 år och stora syster 4år.

2) Flicka 116 cl , 28 fot och 56 cm huvud. Pojke 92 cl , 23 fot och 52 huvud. Pojke 86 cl , 21 fot och 48 huvud.

3) Själv har jag storlek L och 41 i skor

4) Virkning är jag grönast på .. stickat har jag gjort sen jag var 6 år och sytt sen jag var 12 år

5) Jag gör lite av varje målar akvarell , smycken , har vävt ( inte tillgång till vävstol längre) nu är det dax att prova tygtryck

6) Jag gillar det mesta i garnväg

7) Jag tål inte starka dofter

8) Jag gillar färger :)

9) Jag skulle vilja ha en sommarpocket , den här gången

10) och jag är en alläsare

11) Jag har precis börjat prenumerera på Allt om handarbete

12) Jag köper second hand om det är "helt och rent"

13) Jag har använt mig av både pojk/flick och unisex till mina barn ( jag har fem egna 24-14 )

14) Jahaja en beskrivning av vilka tyger/garn jag tycker om ... det är lika svårt som förra gången ... typ ,inte sladdriga men gärna tunna Ja jag vet , inte ens jag förstår ;)

15) Vad som helst i pysselväg är uppskattat , allt går ju åt ( det är därför som jag har runt 34 kg knappar hemma ;D

16) Jag letar fortfarande efter tunika mönster (vuxen)

17) Jag bor i en lägenhet

18) och jag dricker bara the


Glad sommar

Inga kommentarer: