onsdag 20 maj 2009





Det är ju snart morsdag och jag tänkte överraska min mamma med en grodväska :-) Av någon anledning så gillar hon grodor så jag har applicerat en stor härlig grön groda med hängselbyxor på en shoppingbag. Jag satte en liten bit resår i båda sidorna på väskan så att det inte blir så fladdrigt utan stramar åt lite. Man skulle kunna tro att jag sytt 2 identiska väskor , men så är inte fallet båda bilderna är lika dåliga och jag kunde inte bestämma mig för vilken av bilderna jag skulle lägga ut så det blev båda ;-).

Jag har hunnit sy ett par randiga linnebyxor till mig som jag är lagom nöjd med - alldeles för stora i midjan för att sitta bra :-( och sen har jag på beställning bytt foder i en skinnväst och det var jag tvungen att göra om 2 gånger för fodret som satt i var för stort så jag tog och klippte det nya mindre och då blev det så klart för litet och så var det bara att börja om , men det känns som att det är så just nu . Syr jag fem saker så är jag nöjd med två av dem ......

Inga kommentarer: