tisdag 3 mars 2009




Någon som såg det nya relationsprogammet med Kattis & co igår ? Jag tyckte att det lät spännande och skippade det programmet som jag alltid ser annars ( The closer) bara för att se vad det här va. Och , va vad det för nåt.... jag har svårt att bestämma mig för om jag tyckte det var bara dåligt eller om det var halv dåligt.. Jag väntar tills nästa program och är det lika dant så är det nog slut tittat för min del. Igår var jag hos tandläkaren och var så glad när jag gick därifrån :-) inga hål eller annat som var tvungen att åtgärdas , välkommen tillbaka om 1 år . Det är så man blir själalycklig ! Elefantjackan som jag bloggat om tidigare hade en "syskonjacka" fast i tigertyg , jag har fått bilder på den när den används :-) såna bilder är alltid roligare att se än när kläderna/sakerna hänger/ligger platt på golv och stolar ... ja ni vet hur svårt det är att ta bilder som ger rättvisa. Så här kommer live bilder på tigerjackan ( och självklart har jag fått tillåtelse att lägga ut bilderna !) samma gullunge som nyss fyllt 2 år , tiden går fort , snart är hon barnvakt till mina barnbarn ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tigerjacka? Nej nej, nog är det en leopardjacka ändå ;-)