fredag 27 mars 2009


Två linnen till är sydda :-) Jag gör som jag alltid gjort , jag klipper till en massa saker som jag ska sy och sen så tycker jag att det är tråkiga saker som jag klippt ut ! Och så klipper jag ut något annat och syr det i stället , så högen som krympt lite i förrgår har nu utökats - dels med de här två linnena som jag klippte ut och sydde på en gång - men också med ett par jeans byxor 74cl i blå manchester som hamna i ... just det ja HöGeN . Det är knepigt med detta hoppande mellan högen och det som jag faktiskt syr , fast ibland så får jag ryck och tar tag i den där högen ... det värsta som kan hända är att jag ångrar det jag klippt ut och får för mig att jag skulle sytt nåt annat i just det tyget *suck* då blir det nästan aldrig färdig sytt . Idag får jag lunch besök :-) och det ena linnet ska jag ge bort ;-)

Inga kommentarer: