torsdag 5 mars 2009

Vilken tur


jag hade igår ! För någon dag sedan hittade jag en annons på nätet , det var en tjej i grannkomunen som ville ge bort alla sina tyger. Jag mejla henne , mest på skoj för hur stor skulle chansen va att tygerna fanns kvar ? Men det gjorde dom , kan knappt tro att det är sant ! ( och det hade även hon svårt att tro , det var bara jag som hade hört av mig...) så igår var jag och hämta dom. En massa meter med allt möjligt ! Nu ska de bara tvättas och sen ska det sys :-) Jag sydde en liten necessär , och har insett att jag helt och hållet har kört fast i samma necessär mönster.. dax att hitta något nytt. Det är det som är problemet när man hittar ett mönster som är snabbt och lätt , till slut så blir det ingen utmaning det går mer som på rutin..... Tack snälla du för alla tygerna som jag fick , de är jätte fina :-)

Inga kommentarer: