söndag 1 mars 2009
















Idag har vi varit på kalas :-) och sjungit "ja må hon leva" och lämnat paket ... det ska bli jätte spännande att se vad som passar mamma och dotter i smaken , tunikan och byxorna är mina favoriter och bara jag får veta hur storleken är så syr jag fler. Många av er här på bloggarna säger att Ottobre mönstren är stora , jag vet inte för jag har inte prövat förut , men jag hoppas att det är så . Mamma A hade gjort en jätte fin tårta med "hello kitty" på , och det var tur att jag började min dag med ett gympapass på friskis&svettis ;-) Jag har sytt några nya necessärer , de är i två olika storlekar och de är lätta att göra ! I mitten är det syntetvadd och alla sömmarna på insidan är gömda under snedslå. Jag har vänt den stora necessären lite ut och in för att det ska synas ordentligt . Jag börjar bli så otroligt sugen på att åka till min favorittygaffär , "Super tyg hus" där finns de mest otroligt vackra tyger som väcker prinsessan i mig till liv :-)

Inga kommentarer: